LOMBARDINI MARINE
FOCS 502
KARAKTERISTIKE | ||
Tip motora | : | FOCS 502 |
Broj cilindara | : | 2 |
Snaga motora | : | 9.5 kW / 13 KS |
Snaga na propeli | : | 8.5 kW / 11.5 KS |
Zapremina | : | 505 cm3 |
Min./Maks. broj okretaja | : | 900 - 3600 okr/min |
Težina | : | 82 Kg |
Alternator | : | 40 A |
Promjer ispušne cijevi | : | 45 mm |
Hlađenje | : | zatvoreni sustav slatkom vodom |
Blok motora | : | aluminij |
Kopča | : | Technodrive TMC 40 |
STANDARDNA OPREMA | ||
Digitalna kontrolna ploča sa 5 metara kabela | ||
Mehanička kopča Technodrive TMC 40 | ||
Elastični nosači motora | ||
Elektroventil | ||
Alternator 40 A | ||
Pumpa za ispumpavanje ulja | ||
Uputstvo za rukovanje i održavanje | ||
Certifikat CE-RCD-472 |
JAMSTVENI ROK |
Motor 36 mjeseci ili 2000 radnih sati |
FOCS - Sistem za upravljanje cjelokupno smješten iznad glave cilindra |
4-taktni dizel motori, hlađenje rashladne vode kroz izmjenjivač topline sa anodnom zaštitom (Zn protektora); blok motora od lijevanog željeza (za model LDW 502 M od aluminija); košuljice cilindra koje se mogu naknadno bušiti (reparirati); jednodijelna glava cilindra od aluminija; neizravno ubrizgavanje sa pumpom –brizgaljkom; bregasta osovina iznad glave cilindra sa pogonskim remenom za točno ubrizgavanje; pumpa za podmazivanje sa lopaticama montirana na radilici; pumpa za rashladnu vodu u bloku motora; ispušna grana od nehrđajućeg čelika sa ubrizgavanjem vode; samousisna pumpa za morsku vodu; zračni filtar; antikorozivna zaštita |
TEHNIČKA SVOJSTVA SERIJE FOCS |
Koncept originalne izvedbe glave cilindra od perlitnog sivog lijevanog željeza sa integriranim košuljicama cilindara “udvojenog” razmještaja, koje se mogu naknadno bušiti/reparirati, sa križno postavljenim usisnim i ispušnim granama, omogućuje redukciju dimenzije motora istovremeno osiguravajući iznimnu čvrstoću. Motor tipa LDW 502 M sa blokom motora od aluminija i košuljicama cilindra koje se mogu naknadno reparirati, najlakši je motor Lombardinijeve FOCS serije. |
NISKA RAZINA BUKE |
Postignuti su izvrsni rezultati u smanjenju razine buke zahvaljujući položaju sustava za ubrizgavanje u glavu cilindra motora, kod sistema rebara, a uzduž cijele konstrukcije motora te uz potpuno izostavljanje zupčanika. Bregasta osovina smještena iznad glave cilindra gonjena je zupčastim remenom, posebno dizajniranim za primjene kod visokoopterećenih motora osiguravajući dug vijek remena. Sistem za podmazivanje opskrbljuje se sa "gerotor" uljnom pumpom direktno gonjenom od radilice. |
VISOKA UČINKOVITOST |
Upotrebom novo razvijenog sklopa za ubrizgavanje pumpom patentiranog od strane Lombardinija umjesto konvencionalnog sistema, s pripojenim posebnim pumpama i ubrizgivačima goriva, eliminirani su cjevovodi goriva te je tako omogućen bolji trenutak ubrizgavanja čime su postignuta velika poboljšanja rezultata rada motora. |
NISKA RAZINA EMISIJE ISPUŠNIH PLINOVA |
Sistem za ubrizgavanje patentiran od Lombardinija je ispitan na najniže razine emisije ispušnih plinova. U emisiji ispušnih plinova motori FOCS serije su postigli vrhunske rezultate koji su daleko ispod zahtjeva EEZ normi. |
IZOSTANAK VIBRACIJA |
Izuzetno precizna izbalansiranost komponenti u gibanju uz optimalan ispuh omogućava nisku razinu vibracija motora pri svim brzinama. |
NISKI TROŠKOVI ODRŽAVANJA |
Komponente koje je potrebno češće provjeravati smještene su u gornjem dijelu motora. Tako je postignuto lako održavanje opreme uz niske troškove. |