LOMBARDINI MARINE

FOCS 1404

focs 1404M Klikni za veći prikaz

KARAKTERISTIKE
Tip motora :
FOCS 1404
Broj cilindara :
4
Snaga motora :
29.4 kW / 40 KS
Snaga na propeli :
27.2 kW / 37 KS
Zapremina :
1372 cm3
Min./Maks. broj okretaja :
900 - 3600 okr/min
Težina :
133 Kg
Alternator :
120 A
Promjer ispušne cijevi :
45 mm
Hlađenje :
zatvoreni sustav slatkom vodom
Blok motora :
lijevano željezo
Kopča :
Technodrive TMC 60
  :
Technodrive TMC 60/A

STANDARDNA OPREMA
Digitalna kontrolna ploča sa 5 metara kabela  
Mehanička kopča Technodrive TMC 60
Elastični nosači motora
Elektroventil
Alternator 120 A
Pumpa za ispumpavanje ulja
Uputstvo za rukovanje i održavanje
Certifikat CE-RCD-472

JAMSTVENI ROK
36 mjeseci ili 2000 radnih sati
 

FOCS - Sistem za upravljanje cjelokupno smješten iznad glave cilindra
4-taktni dizel motori, hlađenje rashladne vode kroz izmjenjivač topline sa anodnom zaštitom (Zn protektora); blok motora od lijevanog željeza (za model LDW 502 M od aluminija); košuljice cilindra koje se mogu naknadno bušiti (reparirati); jednodijelna glava cilindra od aluminija; neizravno ubrizgavanje sa pumpom –brizgaljkom; bregasta osovina iznad glave cilindra sa pogonskim remenom za točno ubrizgavanje; pumpa za podmazivanje sa lopaticama montirana na radilici; pumpa za rashladnu vodu u bloku motora; ispušna grana od nehrđajućeg čelika sa ubrizgavanjem vode; samousisna pumpa za morsku vodu; zračni filtar; antikorozivna zaštita.

TEHNIČKA SVOJSTVA SERIJE FOCS
Koncept originalne izvedbe glave cilindra od perlitnog sivog lijevanog željeza sa integriranim košuljicama cilindara “udvojenog” razmještaja, koje se mogu naknadno bušiti/reparirati, sa križno postavljenim usisnim i ispušnim granama, omogućuje redukciju dimenzije motora istovremeno osiguravajući iznimnu čvrstoću. Motor tipa LDW 502 M sa blokom motora od aluminija i košuljicama cilindra koje se mogu naknadno reparirati, najlakši je motor Lombardinijeve FOCS serije.

NISKA RAZINA BUKE
Postignuti su izvrsni rezultati u smanjenju razine buke zahvaljujući položaju sustava za ubrizgavanje u glavu cilindra motora, kod sistema rebara, a uzduž cijele konstrukcije motora te uz potpuno izostavljanje zupčanika. Bregasta osovina smještena iznad glave cilindra gonjena je zupčastim remenom, posebno dizajniranim za primjene kod visokoopterećenih motora osiguravajući dug vijek remena. Sistem za podmazivanje opskrbljuje se sa "gerotor" uljnom pumpom direktno gonjenom od radilice.

VISOKA UČINKOVITOST
Upotrebom novo razvijenog sklopa za ubrizgavanje pumpom patentiranog od strane Lombardinija umjesto konvencionalnog sistema, s pripojenim posebnim pumpama i ubrizgivačima goriva, eliminirani su cjevovodi goriva te je tako omogućen bolji trenutak ubrizgavanja čime su postignuta velika poboljšanja rezultata rada motora.

NISKA RAZINA EMISIJE ISPUŠNIH PLINOVA
Sistem za ubrizgavanje patentiran od Lombardinija je ispitan na najniže razine emisije ispušnih plinova. U emisiji ispušnih plinova motori FOCS serije su postigli vrhunske rezultate koji su daleko ispod zahtjeva EEZ normi.

IZOSTANAK VIBRACIJA
Izuzetno precizna izbalansiranost komponenti u gibanju uz optimalan ispuh omogućava nisku razinu vibracija motora pri svim brzinama.

NISKI TROŠKOVI ODRŽAVANJA
Komponente koje je potrebno češće provjeravati smještene su u gornjem dijelu motora. Tako je postignuto lako održavanje opreme uz niske troškove.