ELEKTROAGREGATI LOMBARDINI MARINE

LMG 3000 o/min


lmg Klikni na sliku za veći prikaz

Tip agregata
LMG 4000
LMG 6000
LMG 9000
LMG 14000
LMG 18000
Tip motora
15LD 350 S
15LD 440 S
FOCS 702
FOCS 1003
FOCS 1404
Br. cilindra
1
1
2
3
4
Maksim. snaga
4 kVA
6 kVA
9 kVA
14 kVA
18 kVA
Trajna snaga
3.5 kW
5 kW
8 kW
11 kW
16 kW
Napon
230 V
230 V
230 V
230 V
230 V
Zapremina
349 cm3
502 cm3
686 cm3
1028 cm3
1372 cm3
Broj okr./min
3000
3000
3000
3000
3000
Frekvencija 50 Hz 50 Hz 50 Hz 50 Hz 50 Hz
Težina
90 Kg
130 Kg
160 Kg
190 Kg
230 Kg
Alternator
10 A
80 A
80 A
80 A
80 A
Hlađenje
zatvoreni sustav slatkom vodom
Buka
54 dba
52 dba
54 dba
54 dba
54 dba

STANDARDNA OPREMA
Digitalna kontrolna ploča sa 5 metara kabela  
Elastični nosači motora
Elektroventil
Alternator 80 A
Pumpa za ispumpavanje ulja
Uputstvo za rukovanje i održavanje
Certifikat CE-RCD-472

JAMSTVENI ROK
36 mjeseci ili 2.000 radnih sati; vrijedi od 01.10.2013.

FOCS Sistem za upravljanje cjelokupno smješten iznad glave cilindra
4taktni dizel motori, hlađenje rashladne vode kroz izmjenjivač topline sa anodnom zaštitom (Zn protektora); blok motora od aluminija; košuljice cilindra koje se mogu naknadno bušiti (reparirati); jednodijelna glava cilindra od aluminija; neizravno ubrizgavanje sa pumpom –brizgaljkom; bregasta osovina iznad glave cilindra sa pogonskim remenom za točno ubrizgavanje; pumpa za podmazivanje sa lopaticama montirana na radilici; pumpa za rashladnu vodu u bloku motora; ispušna grana od nehrđajućeg čelika sa ubrizgavanjem vode; samousisna pumpa za morsku vodu; zračni filtar; antikorozivna zaštita

TEHNIČKA SVOJSTVA SERIJE FOCS
Koncept originalne izvedbe glave cilindra od perlitnog sivog lijevanog željeza sa integriranim košuljicama cilindara “udvojenog” razmještaja, koje se mogu naknadno bušiti/reparirati, sa križno postavljenim usisnim i ispušnim granama, omogućuje redukciju dimenzije motora istovremeno osiguravajući iznimnu čvrstoću. Motor tipa LDW 502 M sa blokom motora od aluminija i košuljicama cilindra koje se mogu naknadno reparirati, najlakši je motor Lombardinijeve FOCS serije.

NISKA RAZINA BUKE
Postignuti su izvrsni rezultati u smanjenju razine buke zahvaljujući položaju sustava za ubrizgavanje u glavu cilindra motora, kod sistema rebara, a uzduž cijele konstrukcije motora te uz potpuno izostavljanje zupčanika. Bregasta osovina smještena iznad glave cilindra gonjena je zupčastim remenom, posebno dizajniranim za primjene kod visokoopterećenih motora osiguravajući dug vijek remena. Sistem za podmazivanje opskrbljuje se sa "gerotor" uljnom pumpom direktno gonjenom od radilice.

VISOKA UČINKOVITOST
Upotrebom novo razvijenog sklopa za ubrizgavanje pumpom patentiranog od strane Lombardinija umjesto konvencionalnog sistema, s pripojenim posebnim pumpama i ubrizgivačima goriva, eliminirani su cjevovodi goriva te je tako omogućen bolji trenutak ubrizgavanja čime su postignuta velika poboljšanja rezultata rada motora.

NISKA RAZINA EMISIJE ISPUŠNIH PLINOVA
Sistem za ubrizgavanje patentiran od Lombardinija je ispitan na najniže razine emisije ispušnih plinova. U emisiji ispušnih plinova motori FOCS serije su postigli vrhunske rezultate koji su daleko ispod zahtjeva EEZ normi.

IZOSTANAK VIBRACIJA
Izuzetno precizna izbalansiranost komponenti u gibanju uz optimalan ispuh omogućava nisku razinu vibracija motora pri svim brzinama.

NISKI TROŠKOVI ODRŽAVANJA
Komponente koje je potrebno češće provjeravati smještene su u gornjem dijelu motora. Tako je postignuto lako održavanje opreme uz niske troškove.